Makačka ;)

Na zahriatie organizmu si dajte cvičenia vo videu (jumping jacka a švihadlo). Môžete aj viac ako je tam písané. Potom rozhýbať všetky kĺby, tak ako to robievame pri rozcvičke na hodinách a môžme začať makať.

Cvičíme cvičenia na videu podľa popisu: 8 x tricepsový zdvih, 8 x kľuky medzi stoličkami, 6 x znožmé skoky v podpore ležmo a 8 x rozťahovanie a priťahovanie nôh v sede. Medzi cvikmi si robte iba minimálne pauzy, ale každý podľa možnosti. Ak sa potrebujete vydýchať, dajte si aj dlhšiu pauzu. Tieto štyri cvičenia robte stále dokola piataci a šiestaci 12 minút, siedmaci a ôsmaci 14 minút a deviataci 16 minút. Ak si trúfate, môžte si aj pridať čas. Značte si koľko celých sérií ste v danom čase stihli a môžete mi to poslať ako sa Vám darilo. Nezabúdajte piť vodu aj počas tréningu. No a na záver strečing a naťahovanie! ;)


Typ cvičenia Rozcvičenie, Silové cvičenia
Vekové kategórie Druhý stupeň ZŠ, Stredná škola
Zameranie cvičenia Celé telo

Ľubomír Rehák

Sociálne siete

Cvičíme aj na sociálnych sieťach,
sledujte cvičenia aj na facebooku